Ecuadooooooorrrr - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Jiske en Chris - WaarBenJij.nu Ecuadooooooorrrr - Reisverslag uit Baños, Ecuador van Jiske en Chris - WaarBenJij.nu

Ecuadooooooorrrr

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Jiske en Chris

08 Maart 2014 | Ecuador, Baños

Jeej, we zijn eindelijk in Ecuador! Na het oversteken van de grens zijn we in een leuk dorpje beland wat bekend staat om zijn markt met zelfgemaakte dpullen door de lokalen. Lamawollen dekens en truien, sieraden, en toeristendingetjes.

In Quito, de volgende bestemming, zijn we bij een kennis blijven tukken die ons een deel van de stad heeft laten zien en ons heeft meegenomen naar watervallen en hot springs. Door het regenachtige weer (we hoorden dat het in nl fantastisch weer was... grrr...) zijn we snel vertrokken naar een landschap van vulkanen en kraters. Ales weer met de bus tussen de lokalen met fantastische uitzichten over de bergen en maanlandschappen van de Andes.

Nu zijn we beland in Banos, een klein dorpje naast een grote vulkaan waar veel aan extreme sports wordt gedaan. Het landschap rondom is wederom geweldig.

Voor continue update aan fotos en videos kan je de onstaande link gebruiken. Er zijn er inmiddels weer een hele hoop bijgekomen...

• 09 Maart 2014 - 09:29

Bert:

Geweldig hoor!! Het is hier inderdaad super lente! Ga maar niet "buiten de pistes". Groetjes

• 09 Maart 2014 - 09:49

Henny:

Leuk om te lezen. Mooie foto's en filmpjes. Heel fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden. Kus

• 12 Maart 2014 - 08:51

Jeroen :

Klinkt weer goed! Neem aan dat je wel een berg gekleurde lamawollen teensokken als souvenir hebt geruild tegen de geit die je in het vorige dorpje om je nek had hangen..

• 22 Maart 2014 - 15:51

Lindy:

Nice!!!! Klinkt goed allemaal chica !
    Have fun in Ecuador en zometeen ook cusco!
    X lindy