Onderweg naar het noorden - Reisverslag uit San Gil, Colombia van Jiske en Chris - WaarBenJij.nu Onderweg naar het noorden - Reisverslag uit San Gil, Colombia van Jiske en Chris - WaarBenJij.nu

Onderweg naar het noorden

Door: Jiske

Blijf op de hoogte en volg Jiske en Chris

24 Januari 2014 | Colombia, San Gil

Een update vanaf mn telefoon, kijken hoe snel ik dat zat ben. :)

We hebben een hoop gezien en gedaan de afgelopen dagen. De ondergrondse kathedraal was erg mooi. Daarna flink wat uren gebust om naar het toeristische stadje Villa de Leyva. Zodra je bogota uitkomt is de sfeer heel anders. Supermooie berglandschappen, vriendelijke en behulpzame mensen.. De busritten zijn zeker avontuurlijk, met buschauffeurs die het prima vinden om in de bocht, net voor de top van een heuvel 3 vrachtauto's in te halen, wat wonderbaarlijk genoeg gewoon goed gaat.

Nu zitten we in het midden van de andes in san gil, waarvandaan je allemaal tripjes (letterlijk en figuurlijk) kan doen. Zo hebben we vandaag weer een heel pitoresque dorpje bezocht en langs de berg naar beneden gewandeld. Je kan raften, paragliden, canyonen etc. We hadden een kamergenoot die ons vol enthousiasme vertelde over 'medicijnen' uit de amazone die je geheel reinigen en je bewustzijn en vermogen Tot liefde verbeteren. De eerste keer dat je dit goedje drinkt geef je vooral veel over, daarna voel je je een beter mens. Of zoiets.. :)

We genieten onwijs van het heerlijke weer en de mooie omgeving. Het uploaden wil alleen nog moeilijk lukken helaas.

• 24 Januari 2014 - 07:33

Henny:

Leuk om je verslagjes te lezen! Kus

• 24 Januari 2014 - 08:52

Diny:

Dus die bussen niets voor mij? Misschien wel met zo'n drankje!
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Kus

• 24 Januari 2014 - 09:48

Bert:

Zo avonturiers; gaaf hoor genieters. Doe die medicijnen dan toch maar niet lijkt me. Goede reis !!

• 24 Januari 2014 - 20:38

Fleur:

Hee!
    Schrijf je ook nog in je boekje?

• 25 Januari 2014 - 06:50

Mariska:

Klinkt avontuurlijk! blijf genieten en kijk uit met die gekke bus chauffeurs.
    Groetjes

• 25 Januari 2014 - 08:00

Martine :

Lekkerrrr! Ik zie de fotos van het paragliden wel verschijnen! :)

• 26 Januari 2014 - 18:48

Jiske En Chris :

Nee mam, die bussen zijn niks voor jou! Maar ze zijn niet allemaal eng hoor. :)

@Fleur: ik schrijf soms in mn boekje.. Wil ook niet te veel met verslaglegging bezig zijn.

• 31 Januari 2014 - 15:56

Marjan:

Leuk om te lezen over jullie reis. Mooie foto's! Mis je!